I-Punya
this site the web

Tolong bantu kuatkan aku Ya Rabb....

Aku selalu berusaha untuk menahan diri..
Agar aku dapat mengendalikan rasa rindu ini..
Menahan semua kegalauan yang ada di dalam hatiku
Aku hanya berdo'a dalam hati setiap rasa rindu itu datang..
Ya Allah..tolong pegangi aku..
Tolong pegangi hatiku,,
Jika dengan perasaan ini membuat hati kami terbebani dengan rasa sayang yg belum seharusnya..

Tolong bantu kuatkan aku Ya Rabb....
Tolong bantu kuatkan Ia Juga..

Apa perasaanku salah Ya Allah??
Jika dia memang baik untukku..
Tolong dekatkan Ya Rabb..
Tetapi jika dia memang tak baik untukku..

Maka jauhkanlah..
Hamba percaya Engkau Maha Mengetahui Apa yang Terbaik untukku..
Juga untuknya..

Aku hanya ingin cinta yang halal..
Yang mendapat ridho dariMu..
Bimbinglah hati HambaMu ini Ya Rabb. Aamiin ,,,,

0 komentar:

Posting Komentar